20160418

I DUNNO

Vôbec netuším, či má ešte význam aby v dnešnej dobe mal niekto svoj blog na bloggeri. Pamätám si, keď som ešte niekedy fičal nad blogermi z UK (obdivoval som teddyboys blogy!)  ale aj z SK/CZ. Dnes už skoro žiaden blog nečítam. Mám instagram, ktorý mi stačí scrollnúť cestou do školy v tramvaji. Nečítam popisky, len srdiečkujem fotografie. Už ma ako keby nezaujímali príbehy. Len nejaká tá skvelá estetika a kompozícia fotky. Aby tanier bol dobre položený, aby bolo masielko správne na chlebe natreté, prípadne aby outfity ladili s pozadím.. Príkladom sú tieto fotografie, ktoré som nafotil pred týždňom. Dal som si záležať na detailoch, sýtosti farieb a blah, blah.


Príde mi to všetko ako také nasilu. Vždy som považoval blog za akýsi denník, v ktorom blogeri publikovali svoje názory a hlavne nápady a skúsenosti. A práve takéto blogy plné nápadov a skúseností, ktoré som dennodenne sledoval zrazu vymizli.















No comments:

Post a Comment